Pengurusan Pentadbiran
N821-001-3:2020,FB-025-4:2012;METEOR ACADEMY
Pengenalan Kursus
Pentadbiran pejabat ialah satu set aktiviti seharian yang berkaitan dengan penyimpanan rekod & pengebilan, perancangan kewangan, kakitangan, pengedaran fizikal dan logistik, dalam satu organisasi. Pekerja yang menjalankan aktiviti ini biasanya dipanggil pegawai pentadbir atau pengurus pentadbir, dan memainkan peranan penting dalam mana-mana infrastruktur organisasi, tanpa mengira skala. Seorang pegawai pentadbir mempunyai tanggungjawab untuk memastikan bahawa aktiviti pentadbiran dalam sesebuah organisasi berjalan dengan cekap, dengan menyediakan struktur kepada pekerja lain di seluruh organisasi. Aktiviti ini boleh terdiri daripada menjadi bertanggungjawab untuk pengurusan sumber manusia, belanjawan dan rekod, untuk menjalankan peranan menyelia pekerja lain.
Maklumat Latihan TVET
Tiada Pendidikan Formal Atau Mempunyai Minat, Boleh Membaca Dan Menulis
Butiran Penyedia Latihan TVET
ARAS 1 & 2 OPEN UNIVERSITY MALAYSIA,
JALAN 7/7B, SEKSYEN 7,