Pentadbiran Pejabat
N821-001-3:2020
Pengenalan Kursus
Pentadbiran pejabat ialah satu set aktiviti harian yang berkaitan dengan penyimpanan rekod & pengebilan, perancangan kewangan, kakitangan, pengedaran fizikal dan logistik, dalam organisasi. Pekerja yang menjalankan aktiviti ini biasanya dipanggil pentadbir pejabat atau pengurus pejabat, dan memainkan peranan penting dalam mana-mana infrastruktur organisasi, tanpa mengira skala. Pentadbir pejabat mempunyai tanggungjawab untuk memastikan aktiviti pentadbiran dalam organisasi berjalan dengan cekap, dengan menyediakan struktur kepada pekerja lain di seluruh organisasi. Aktiviti ini boleh terdiri daripada bertanggungjawab ke atas pengurusan sumber manusia, belanjawan dan rekod, kepada menjalankan peranan menyelia pekerja lain.
Maklumat Latihan TVET
Tiada Pendidikan Formal Atau Mempunyai Minat, Boleh Membaca Dan Menulis
Dan
Dan
Umur Minimum : 16
Umur Maksimum : 70
Butiran Penyedia Latihan TVET
Lain-lain Maklumat
Pinjaman agensi pinjaman akan diuruskan bergantung kepada badan pemberi pinjaman